petak, 6. siječnja 2012.

MINISTARSTVO ZDRAVLJA ILI ZDRAVSTVA?

Hmmm, slobodna ću biti i reći da me baš i nije briga kako se ministarstvo zove. Ono što me više zanima je kako je moguće da to ministarstvo i nakon toliko godina svoga postojanja još uvijek nije uspjelo napraviti ništa za nas obične ljude od kojih se samo ministarstvo financira.
Ne bih ulazila u brojke koliko svaki pojedinac ulaže u obavezno zdravstveno osiguranje te koliko ga pojedinci uistinu iskoriste, no ono što je zabrinjavajuće je činjenica da smo kroz uplate obaveznog zdravstvenog osiguranja platiti nešto što ne možemo koristiti. Neki od nas ne mogu usluge zdravstva koristiti pravodobno, a neki ne dođu na red za svoga života. Nije li to tužno??? Obzirom da se trenutno nalazim u situaciji gdje su mi usluge zdravstva nužne, osjetila sam potrebu javno podijeliti svoje razočarenje. Nakon saznanja da određene pretrage koje moram napraviti imaju listu čekanja i do 3 mjeseca odlučila sam "svoju sreću" pronaći negdje drugdje. Otišla sam u jednu polikliniku u kojoj sam platila policu dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja i u samo 5 dana napravila preko 14 specijalističkih pregleda i pretraga. Osim brzine, nove opreme svako jutro dočekuje me super tim ljudi koji kao da su birani da čine zajednicu profesionalaca bez greške ali i duša koje razumiju probleme zbog kojih smo tamo. U svakom trenutku svatko od osoblja poliklinike zna zašto ste tamo i što čekate. Zahvaljujem se svim zaposlenicima Poliklinike Sunce što su mi olakšali ove moje teške dane. Sada mi samo preostaje nadati se da će jednog dana i obavezno zdravstveno osiguranje zabljesnuti u bar jednom segmentu svog postojanja, pa makar to bilo samo i nasmiješeno osoblje.

3 komentara:

  1. Tko čeka taj dočeka-ako ne čeka krivu stvar! Samo se nadam da su ti rezultati pretraga u redu i da su tu tvoji problemi prestali. Držim fige!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. draga moja natali,moje srednje dijete ima problema sa motorikom od rođenja,fizikalna terapija treba stalno,a s obzirom na njene godine(14)niko je više ne prima na vježbe nego mora vježbati sama doma,a nije nepokretna i nije cerebralac,ali treba vježbe zbog propadanja mišiča i nema pretrage koju ćekamo i po godinu dana,a tvoju situaciju znam i sa pravom si ljuta....

    OdgovoriIzbriši
  3. Željka, nije to ljutnja nego više razočarenje. Oni mjenjaju imena, troše novac na promjenu natpisnih tabli, promjenu memoranduma i silnih drugih papira, a bilo bi im bolje da organiziranju poslove unutar svojih "ministarstava"

    OdgovoriIzbriši