nedjelja, 8. siječnja 2012.

Akcija u NB H&A



Prosinac je poznat kao mjesec darivanja, međutim kada prosinac prođe ta darivanja se u velikoj mjeri smanje. No tu dolazimo mi :-) Obzirom da mi se vrlo često javljaju hobisti koji nisu iz Zagreba, i tuže se da su zakinuti za mnoge akcije i događaje koje organizira NB HOBBY&ART donijela sam odluku da ovog mjeseca, točnije od 10.01.2012. - 31.01.2012. darujemo 20% popusta na perlice i repromaterijal (osim na elemente od srebra .925) svim onim kupcima koji naprave internet narudžbu veću od 200 kn. Nadam se da će mnogi od vas koji izrađujete nakit ovu akciju iskoristiti :-)
U razgovoru sa Teom vezano uz taj popust dotakle smo se i Swarovski perlica i elemenata :-) i da da, i oni ulaze u tu kategoriju. Dakle, sve što se na internet kupovini nalazi u dijelu perlice i repromaterijal ulazi u akciju (osim na elemente od srebra .925).
No, tu darivanju nije kraj... pozivam sve vas hobiste koji se bave izradom nakita da mi na mail natalija@nbhobby.com do 20.01.2012. pošaljete kratku priču o tome kako ste se počeli baviti izradom nakita, gdje su bili vaši počeci i koga se iznenadili svojim kreacijama. Najzanimljiviju priču ćemo objaviti i nagraditi vas poklon bonom od 200 kn i besplatnim sudjelovanjem na jednoj od naših kreativnih radionica izrade nakita.

Broj komentara: 6:

  1. Jako lepo,nazalost ja sam daleko...

    OdgovoriIzbriši
  2. e da nisam tako "mlada", perlala bi sve u 16...

    OdgovoriIzbriši
  3. nonaeda, to je zanimacija za sve generacije :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jel već izabran dobitnik najbolje priče o izradi nakita ? hvala...

    OdgovoriIzbriši
  5. Je... Ana Šavorić je dobitnica 200 kn poklon bona i besplatno sudjelovanje na kreativnoj radionici izrade nakita po izboru!

    OdgovoriIzbriši