nedjelja, 25. rujna 2011.

Kako staro može postati novo (i lijepo)?!

Većina vas poznaje i prati našu dragu Teu, ali za one koji nisu upoznati s njenim radom, vrijeme je da ju upoznaju :-)
Naime, Tea Jurković profesionalno se bavi oslikavanjem namještaja i interijera te je voditeljica kreativnih radionica i tečajeva u NB HOBBY&ART trgovini u Zagrebu.
Bolje ju možete upoznati na njenom blogu gdje nesebično dijeli ideje i savjete iz svoje struke (a i neke druge :-) )
Prošlo smo se ljeto zajedno družili u Biogradu na moru gdje je Tea osim vremena na plaži provela i u oslikavanju jednog starog kredenca.
Prije
 Svojim spretnim prstićima, kistićima, bojama... (koje smo naravno ponjeli iz NB HOBBY&ART trgovine :-) ) napravila je od ružnog pačeta ovog predivnog labuda!

Poslije

Mislim da naslov ovog posta, a i slike govore sve – kako staro može postati novo?!
Dakle drage moje, ne bacajte stare komade vašeg namještaja već se upustite u njegovo ukrašavanje, oslikavanje, renoviranje… a ako smatrate da je to prevelik zalogaj za vas, onda zovite našu Teu i iznenadite sebe i svoje bližnje novim interijerom!!! Uživajte!

2 komentara:

  1. gulp, gulp :))) hvala ti na ovim lijepim riječima. Sada svi znaju zašto sam lani s mora došla bijela kao sir :)) umjesto na plaži ronila sam u garaži!!! s kistom u ruci i bojom na laktovima! I meni je ovaj stari kredenc jedan od dražih radova, baš je bilo zabavno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidjela sam ga uživo, i još je ljepši nego na fotografijama!!!

    OdgovoriIzbriši